Откривена егзопланета досад најсличнија нашој Земљи, проглашена за њеног двојника

ДОБИЛА ОЗНАКУ КЕПЛЕР-1649Ц, А УДАЉЕНА ЈЕ ОД НАС 300 СВЕТЛОСНИХ ГОДИНА

* Налази се у соларном систему црвеног патуљка у сазвежђу Лава. Има 1,06 величине Земље. Од своје звезде она прима 74 процента енергије коју наша планета добија од Сунца

___________________________________________________________________

ГРУПА астронома на челу са Ентони Вандербургом објавила је да је открила нову егзопланете која је двојник наше Земље.

Открили су је анализирајући снимке свемирског телескопа Кеплер, који је своју мисију завршио 2018. године.

Саму планету су означили као Кеплер-1649ц, а тврде да је по величини и процењеној површинској температури сличнија Земљи од осталих досад откривених егзопланета.

Налази се у соларном систему звезде мале масе која је 300 светлосних година удаљена од Сунца.

Кеплер-1649ц  је само 1,06 величине Земље.

Од своје звезде она прима 74 процента енергије коју наша планета добија од Сунца.

Година на тој планети је знатно краћа од земаљске – направи круг око своје звезде за око 19,5 Земљиних дана.

Телескоп Кеплер је већ пронашао сличне планете. Тако су 2015. године научници открили планете К2-19 К2-18б које круже око црвеног патуљка у сазвежђу Лава.

Научници претпостављају да се егзопланете налазе у „могућим зонама живота“ и да имају воду и атмосферу.

Тврде да на тим планетама постоје гвожђе и кисеоник.

Досад су отквривене хиљаде планета изван Сунчевог система.