ДВЕРИ: Ако је и од Жарка Обрадовића, много је!

Министарство просвете убацује филм Парада у ваннаставни школски програм

* Покрет Двери – За живот Србије упозорава да је бесплатна пројекција филма Парада Срђана Драгојевића планирана за 25. јануар 2012, у 12 часова, у новосадском биоскопу "Арена", а да ће после пројекције директорима бити „подељен материјал за ваннаставне активности ученика“, док ће се редитељ, Срђан Драгојевић, обратити присутнима „поводом организовања филмских представа за ученике школа“

* Двери од министра Обрадовића траже одговор: Како се виц од филма о Србину, Хрвату, Муслиману, Шиптару и хомосексуалцу Срђана Драгојевића нашао у ваннаставном школском програму?

ПРЕМА допису Министарства просвете и науке Републике Србије, директори средњих и основних школа позвани су на бесплатну пројекцију филма Парада Срђана Драгојевића, која је планирана за 25. јануар 2012, у 12 часова, у новосадском биоскопу "Арена". После пројекције, директорима ће бити „подељен материјал за ваннаставне активности ученика“, а редитељ, Срђан Драгојевић, обратиће се присутнима „поводом организовања филмских представа за ученике школа.“

Да пред собом нeмамо овај допис, помислили бисмо да се неко само неслано нашалио. Али, нажалост, није тако.

И када не бисмо улазили у полемику да ли је или не ово филм који промовише идеологиjу ЛГБТизма, чије се баналности грозе и сами хомосексуалци, морали бисмо да се запитамо како овакви вицеви од филмова о Србину, Хрвату, Муслиману, Шиптару и хомосексуалцу, постадоше ваннаставне јединице.

Када су Двери говориле да је одржавање геј–параде тек први корак уласка ове нове идеологије коју заступају лезбо и геј организације у школе и вртиће, у законски поступак усвајања деце и њихово олако одузимање од биолошких родитеља, многи нису веровали. Многи ни сада не верују да ови перфидни потези власти могу имати тако страшне последице. Зато поново подсећамо да се Двери залажу за то да породичним људима буде дато бар толико права на избор као и мањинским групама, јер се многи већ неко време осећају угрожени оваквим потезима представника сопствене државе.

И на крају, овај виц од филма о Србину, Хрвату, Муслиману, Шиптару и хомосексуалцу далеко од било какве уметности, снимљен да би „играо само једно лето“, већ заборављен од публике, Министарство просвете и науке Републике Србије овим својим потезом сврстава у врх домаћег уметничког стваралаштва. Ако је и од Жарка Обрадовића, много је!

Покрет Двери – За живот Србије зато захтева од Министарства просвете и науке да свим грађанима Србије, а нарочито онима који се залажу за породицу где се мајка и отац не стиде да буду различитог пола, и чак сматрају то пожељним, објасни зашто се из буџета који сви они пуне финансира један овакав „стручни“ скуп?  Такође тражимо да свима нама који сматрамо да је ово још једна претња образовном и васпитном систему Србије, нашим породицама и нашој деци, представници овог министарства на челу са министром одговоре да ли заиста препоручују овај филм као пример породичне среће коју би радо осетили и у својим домовима?

Информативна служба

Покрета Двери – За живот Србије

Слични садржаји