ДСС: Вучић изјавио да Мустафу признаје за премијера независне државе

ГРАДЊА АУТОПУТА НИШ-ПРИШТИНА-ТИРАНА САМО ЋЕ ОЛАКШАТИ УЈЕДИЊЕЊЕ АЛБАНИЈЕ И КОСОВА

Мустафа, Могерини и Александар Вучић

ПРЕДСЕДНИК српске Владе је изјавио у Коцељеви да ће следеће недеље „разговарати са премијерима пет балканских земаља и представницима ЕУ”!

Изјава се односи на предстојећи састанак шефова влада „Западнобалканске шесторке”, коју по званичним документима Европске комисије чини шест земаља Балкана: Србија, Косово, Албанија, Црна гора, Македонија и БиХ. Тиме је председник Владе Србије, непажљивом искреношћу и на недвосмислен начин саопштио да Иса Мустафу, председника самопроглашене Републике Косова, убраја у премијере независних земаља Балкана.

Ако актуелна српска власт, као што је то радила и претходна, бриселске споразуме о тзв. нормализацији односа Београда и Приштине може да лажно представља као статусно неутралне договоре уз посредовање ЕУ, онда то никако не може да чини са састанцима „Западнобалканске шесторке”, на којима се представници самопроглашене Републике Косова у свему третирају као представници једне од шест независних држава, уз пуну сагласност Србије о којој сведочи и изјава председника Владе.

Састанак на коме ће српски председник Владе да „разговара са премијерима пет балканских земаља и представницима ЕУ” одржаће се 21. априла у Бриселу и на њему ће да се разговара о заједничким инфраструктурним пројектима, међу којима је и изградња аутопута Ниш-Приштина-Тирана.

Зашто српски председник Владе са Иса Мустафом, који на састанак долази у пратњи Хашима Тачија, не разговара о отимању Брезовице и друге имовине у власништву државе Србије, или са Еди Рамом, албанским премијером, о његовим поновљеним изјавама о уједињењу Албаније и Косова? Уместо тога договараће изградњу аутопута, који треба уједињење Албаније и самопроглашене Републике Косово да олакша.

(саопштење Демократске странке Србије)

Категорије:

Слични садржаји