Нобеловац Мајор: Човечанство неће бити у стању да колонизује планете изван Сунчевог система

УПОЗОРИО ДА БИ И ДО НАЈБЛИЖЕ ЛЕТ ТРАЈАО „МИЛИОНЕ И МИЛИОНЕ ДАНА“

* Астрофизичар Мишел МАЈОР – замољен да открије да ли, по његовом мишљењу, постоји Бог – рекао: „То је питање које треба изучавати и дати на њега коначни одговор. Мени се чини да у Васељени нема места за Бога“

___________________________________________________________________

ОВОГОДИШЊИ добитник Нобелове награде за физику – канадско-амерички астрофизичар Мишел Мајор – оценио је да човечанство неће бити у стању да напусти Сунчев систем и да се пресели на планете које орбитирају око других звезда.

Phys.org цитира и ове његове речи на исту тему:

„Те планете су веома, веома далеко. И при најоптимистичкијим околностима, предалеко је за нас чак и најближа планета подесна за живот удаљена од нас `само` неколико десетина светлосних година. И до њих би лет изискивао значајан временски период“.

Ово „значајан временски период“, Мајор додатно појашњава:

„То би били милиони и милиони дана. Са данас постојећом техником за космичке летове“.

Новопечени нобеловац је безумљем назвао претпоставке да ће човечанство – ако живот на Земљи постане немогућ – бити у стању да се пресели на друге панете.

Мајор је – замољен да открије да ли, по његовом мишљењу, постоји Бог – рекао:

„То је питање које треба изучавати и дати на њега коначни одговор. Мени се чини да у Васељени нема места за Бога“.

Додао је да водеће светске религије тврде да је неко божанство решило да живот буде само на нашој планети и да је тај живот оно створило, а да научни факти указују да је живот „природни процес“.