Запад покушава да уништи Русију - она више не сме да се само брани

ЗАШТО НЕ БИ НАРОДИМА ЕУ ПРОПАГИРАЛА МИСАО О ШТЕТНОСТИ

И НЕПОТРЕБНОСТИ ЕУ- МОНСТРУМА?

  • Није довољно само се бранити. Ако руководство Русије жели да сачува земљу, Русија мора и да буде у контранападу, да ствара проблеме својим геополитичким противницима и да тражи савезнике
  • Европска унија је монструм којим се управља из Брисела. Многи народи европских земаља желели би да се ослободе тога монструма. У томе би им требало помоћи. Ко смета Русији да код себе организује конференцију о европском суверенитету народа?
  • Ко смета Русији да садејствује здравим европским политичким снагама у главним европским земљама које се боре за повратак суверенитета својих земаља и за њихов излазак испод власти Брисела?

Пише: Михаил ОШЕРОВ, политички аналитичар       

        ЕВРОПЉАНИ покушавају да униште Русију.

        Ради тога хране Украјину, покушавају да од Русије одвоје Белорусију, деле новац свима „несагласним“ са влашћу, свима који желе да униште Русију.

        А Русија се само брани. Међутим, није довољно само бранити се. У шаху постоји принцип: напад је - најбоља одбрана. Да би се победило - треба противнику правити проблеме.

        Какве проблеме има Европа?

        Она је сада монструм којим се управља из Брисела. Многи народи европских земаља желели би да се ослободе тога монструма. У томе би им требало помоћи.

        Ко смета Русији да код себе организује конференцију о европском суверенитету народа?

        Ко Русији смета да себи призива Баске, Каталонце, Корзиканце, грађане Севера Италије и северне Ирце?

        Ко јој смета да народима Европе пропагира мисао о штетности и непотребности бриселског монструма?

        Ко смета Русији да садејствује здравим европским политичким снагама у главним европским земљама које се боре за повратак суверенитета својих земаља и за њихов излазак испод власти Брисела?

        Зашто се то не чини?

        Да ли само зато што Европљани засад још купују руски гас?

        Основни супарници Русије на Блиском Истоку су Саудијска Арабија и Израел који су најближи савезници САД.    

        Израел и Саудијска Арабија објединили су се у борби против Сирије јер Израел не жели да допусти обнову Сирије да би сачувао окупирану Голанску висораван, а Саудијцима и другим земљама Персијског залива потребни су директни нафтоводи према Европи.

        Истина је да Русија помаже Сирији. Али, Русија не штити небо Сирије од америчке и израелске агресије. Русија се још и уздржала приликом гласања у УН о резолуцији о Јемену и самим тим развезала руке Саудијској Арабији у агресији против Јемена.

        Шта смета Русији да подржава закониту владу Јемена - хусите - против саудијске агресије?

        У совјетска времена, Москва је имала војно-поморску базу у Адену која је СССР омогућавала да контролише цео Индијски океан и Црвено море.

        Зар Русији није потребан геополитички утицај? Због чега хуситима сада помаже само Иран? Зар Русији није потребан бочни удар из Јемена - снагама хусита - по непријатељској Саудијској Арабији?

        Није довољно само се бранити.

        Ако руководство Русије жели да сачува земљу, Русија мора и да буде у контранападу, да ствара проблеме својим геополитичким противницима и да тражи савезнике.

        „Непријатељ мог непријатеља је мој - пријатељ“.

        Земље Персијског залива одједном су навалиле на Катар - то значи да ту земљу треба одмах подржати, без обзира на антируску политику те државе у прошлости.

        Земље Европе воде политику која ће уништити породицу и детињство - Русија мора да буде у авангарди земаља и народа који су за очување традиционалних вредности и традиционалне породице. Такви народи ће подржавати Русију.

        Против непријатеља треба војевати на њиховом пољу и проналазити нове савезнике - то је најбоља одбрана.

        Међутим, Русија се засад само брани. 

Категорије: 

Слични садржаји

Коментари

Иванка's picture
Иванка 14:09 12.07.2017.

  • +36
Voting is closed.

"Међутим, Русија се засад само брани".
И то је исправно. Тако и треба.

pravi pera's picture
pravi pera 16:24 13.07.2017.

  • +32
Voting is closed.

Tekst je povrsan i cudi me da ga je administartor preneo. "Treba pronalaziti nove saveznike" -- pa gde pobogu? To je kao kad vam neko savetuje da u pusinji kad ste zedni pronadjete "neki izvor pitke vode". Ma daj ... Politicki analiticar!!

Rusko rukovodstvo veoma pazljivo i strucno priprema i sprovodi spoljnu politiku. Pobedjuje u Siriji i pravi dar-mar bivsim hegemonima na tom prostoru. Rusija nema problem na polju spoljne politike i odbrane. Rusija je ogromna zemlja i njen glavni problem je unutrasnja organizacija - mnogi nagomilani problemi jos iz sovjetskog perioda kao i oni iz jeljcinovske ere jos nisu reseni i trebace jos dugo vremena da se rese. Rusija mora da izgradi novi model drustva, kopirati Zapad je nemoguce jer ruski covek je fundamentalno drugaciji od zapadnog. Rusko rukovodstvo, bogu hvala to veoma dobro zna, i trazi taj put, nisu im potrebni nikakvi "politicki analiticari".

мићо's picture
мићо 15:56 12.07.2017.

  • +33
Voting is closed.

Kako pravi perica zamišlja majčicu Rusiju!Lepo bi to bilo da je tako,ali nije.Tom drugačijem ruskom čoveku su nametnuli najgori oblik zapadnog sistema i rukovodstvo to zna,ali ruski čovek najebava u toj igri jer rukovodstvo brine o sebi i svojim privilegijama koje im obezbeđuju bogataši koji po definiciji nisu rodoljubi.

pravi pera's picture
pravi pera 16:26 12.07.2017.

  • +25
Voting is closed.

Ne vidim kontradikciju izmedju Vaseg i mog stava. Rukovodstvo i bogatasi ce morati da izgrade novi sistem ako hoce da opstanu, i oni to znaju. Samo kad ce to da bude? To ne moze preko noci, i taj vremenski faktor i jeste ono sto se vuce jos iz carske Rusije, tako da to i jeste glavno pitanje: da li ce uopste uspeti. A ovaj "politicki analiticar" bi da nadje neke nove saveznike na Zapadu!

Иван's picture
Иван 16:34 12.07.2017.

  • +22
Voting is closed.

Прика, ко је руском човеку наметнуо најгори облик западног система, само питам?

Бранко's picture
Бранко 19:58 12.07.2017.

  • +27
Voting is closed.

Док запад (НАТО) не буде пред Москвом?

Gospodar Zarin's picture
Gospodar Zarin 20:43 12.07.2017.

  • +74
Voting is closed.

Tekst mozda ima veze sa izborima, ali nema veze sa mozgom.
Meni je najsmesnije sto se njegova osnovna teza zasniva na sahovskom/fudbalskom principu od koga je napravio univerzalnu dogmu, ha, ha, stvarno imbecilno....

Glupo je trositi komentar, ali ajde:
1. Ako vec moramo da banalizujemo drzavnu politiku, Rusija se na globalnom nivou istovremeno i brani i napada;
2. Prozivanje za Jemen ne stoji, jer Rusija mora da postuje sopstvene/UN principe - izbegli predsednik Hadi jeste obicna KSA/USA marioneta, ali je regularno izabran, a Huti jesu u ocima zakona odmetnici od sistema. Ovim nista ne opravdavam, tek, ako RF stoji iza izbora Asada, onda mora i iza izbora Hadija. Medjutim, RF je vec neko vreme u ozbiljnim pregovorima sa bivsim predsednikom i saveznikom Hutija Salehom, kao i UAE, o mogucoj pomorskoj bazi u Jemenu, iako nema entuzijazma za takve ambicije - ali to je jedan od nacina da se Jenkijima pokvari racun i da se ubrza politicko resenje sukoba;
3.Prozivanje za Katar takodje ne stoji. Prvo, Rusija niti moze, niti ima nacina da igra sta hoce u epicentru jenkijevske interesne zone, plus sto je to i zona GCC-a/Zalivskih monarhija. A svi oni imaju sopstvene interese. Pa ipak, Rusija dugo radi na medjusobnim i iransko-katarskim vezama, pa se stice utisak da je na horizontu u najavi formiranje "Gasnog OPEC-a", s obzirom da te tri drzave kontrolisu vecinu svetskih rezervi i izvoza... Gas je prikriveni najvazniji razlog katarskog spora sa KSA. A T.Rex od pocetka izigrava katarskog "advokata" zato sto je njegov Ekson Mobil glavni partner Kataru. Katar ce mu se debelo oduziti za resavanje spora sa Saudima. Drugi razlog sto se Rusi nisu polomili oko Katara je sto je Katar uz KSA najvece zlo na planeti, rasadnik globalnog terorizma, koji je vrlo cesto i izrazito antiruski...

Cak i ovo je previse truda za tako bezvredan clanak.

Санчо Панса's picture
Санчо Панса 03:09 13.07.2017.

  • +30
Voting is closed.

"Čak i ovo je previše druda za tako bezvredan članak." Ali si ipak opet si sebi nakucao preko trideset pluseva idiote...AHAAAAHAAAAHA
Napilo si se i pod hitno ti je bila potrebna potvrda vrijednosti i pažnja da osvježiš identitet ludače, da se zna ko je Mudrac sa portala! :)))

Иванка's picture
Иванка 22:22 12.07.2017.

  • +27
Voting is closed.

За то имамо jаку војску, оружје, обавештаjну службу. Не брините.

Иван's picture
Иван 14:42 12.07.2017.

  • +27
Voting is closed.

Надам се да у Русији параноја још није узела маха! Стварно не постоји ни један разлог за то!

pravi pera's picture
pravi pera 14:58 12.07.2017.

  • +27
Voting is closed.

Jel' su ukusni ti sendvici?

Иван's picture
Иван 15:12 12.07.2017.

  • +21
Voting is closed.

Какви сендвичи, једем руски кавијар а плаћен сам по примитивном одговору на сваки мој коментар, хвала ти!

pravi pera's picture
pravi pera 16:17 12.07.2017.

  • +23
Voting is closed.

Pa trazi povisicu.

Иван's picture
Иван 16:31 12.07.2017.

  • +22
Voting is closed.

Новац ми није главна мотивација, више волим као Диоген са светиљком у руци и по дану да тражим ЧОВЕКА, али никако да ми се такав јави!

iki's picture
iki 17:20 12.07.2017.

  • +26
Voting is closed.

Ivane, ja sam "pravi čovek" ali ste me vi, na prvom koraku, izvređali, bez razloga. Nazvali ste me nepismenom ženom, ne znam , ni sada mi nije jasno , ZAŠTO?.!Prativ vašem komentare, i , bez obzira, na vaša vređanja upućena meni, moram da kažem: komentari su izuzetno pismeno napisani, a posebno sročeni! I prestanitete sa tom velikom dozom malignosti, to ovaj narod nije zaslužio!A, ako ste plaćeni za to, onda, svaka čast, to izuzetno radite!!!Pozdrav i lep dan.

Иван's picture
Иван 17:33 12.07.2017.

  • +20
Voting is closed.

Извините онда, знате, увек се постави оно фамозно питање ко је први почео, али то сад није важно, само напред без вређања!
А о којој малигности говорите?? Цинизам је некада био филозофска школа, данас је то стил изражавања као одговор на злоћудност (наша српска реч) политиканства ситних душа!
То да ли сам плаћен за коментаре нека остане тајна, више пикање у живац свима онима којима баш то не да мира!

iki's picture
iki 18:11 12.07.2017.

  • +24
Voting is closed.

Ne, ne, nije da nije važno! I te još kako je važno!!!Prvi napadate, bez razloga, pa priznajte! Ja ne vređam , niti hoću. Odgovor: o vašem malignitetu govorim, a što se tiče cinizma, bio je samo mali deo" filozofske škole", kako vi rekoste Ne može cinizam da bude Filozofska škola, / to vi kažete/ To je suviše uska , mala, sitna reč, da bi mogla da bude uvrštena kao filozofska škola! A o malignitetu ili zloćudnosti, to mi ne govorite, jer je to deo mog zanimanja!Ali, da dodam, toliko cinizma i maligniteta, samo još novac može da DA. Ovo nije vređanje, daleko od toga, i zato pozdrav i lepo nastupajuće veče.

Иван's picture
Иван 18:49 12.07.2017.

  • +23
Voting is closed.

Нисте ни ви имуни од боцкања у живац других, повратите се недељу дана уназад и видећете да сте први почели са вређањем, али кажем, стварно није битно, опраштам вам!
Циници или киници или киничари је био један велики правац Старо-Грчке филозофије тзв. Киничке школе, најпознатији филозоф је био Диоген из Синопе, онај што је становао у бурету!
https://sh.wikipedia.org/wiki/Kini%C4%8Dka_%C5%A1kola
Иначе, циници не раде за новац, новац ради за њих, ко умије њему двије!

iki's picture
iki 23:41 12.07.2017.

  • +19
Voting is closed.

Vi kao jedna osoba sa ovog sajta, misli da smo svi "mutavi" i da ništa ne znamo, pa nam drži "katedru"!Pa vidite da su ovde, mahom, svi obrazovani, kulturni i dobro "podkovani", te se čudim nekim komentatorima/vama ne, jer ste sažeti i jasni/ kad počnu razglabanje, a znaju da ih retko ko čita!Kako znam gore postavljenu temu, dajte da ja vama postavim jedno pitanje, na koje ni dan- danas nisam dobila odgovor!? Da li se slažete?

Иван's picture
Иван 22:24 12.07.2017.

  • +21
Voting is closed.

Стварно се трудим (читам све коментаре, одговарам на све коментаре, иницирам понешто) да пронађем то о чему говорите али ми не успева, не зато што очекујем превише већ што се не задовољавам премалим - разумевањем стварности, онако како стварно јесте!
Образовање није (једино) мерило разумевања ствари, коментатори дефинитивно немају културу разговарања, а подкованост и ако постоји она је квази-селективна, свако сурово држи своју погрешну страну и спреман је за њу да погине вређајући, псујући, борећи се за крстиће - удовољавајући својим егоистичним предрасудама!
Не тражим истомишљенике него још уравнотеженије "власнике" разумевања ствари, онаквих какве заиста јесу, од мене самог!

iki's picture
iki 22:18 12.07.2017.

  • +26
Voting is closed.

Kakav cinizam???? Vi opraštate meni???? Šta mi opraštate, ono što ste vi meni rekli? E, to je cinizam!!!

Иван's picture
Иван 22:27 12.07.2017.

  • +20
Voting is closed.

Хајде да вас подсетим, прво сте ме питали јесу ли бркови моји, да ли сам то ја или он, и онда је почела подметачина типа види ти се масан бурек на брковима ....

iki's picture
iki 23:28 12.07.2017.

  • +21
Voting is closed.

Ivane, Ivane, kakva podmetačina, smejem se, ja sam samo pitala da li ste to vi ili Staljin, obzirom na ovu repersku kapu, i ništa više nisam pisala, a dobila sam , da sam nepismena , jer nisam znala"čuvenu rečenicu" Duška Kovačevića./uzgred, nije mi ni ssimpatičan , od kad. sam pročtala da je bazen sagradio , pošto je pre toga porušio kuću jedne naše, zaista, poznate lučnosti.A za burek, i sada se smejem, jer prvi put čujem to.I da odgovorim na predhodno rečeno: skoro 2 nedelje nisam posetila Fakte, te prema tome, nisam mogla nikoga da uvredim.Ali ste interesantni za konverzaciju i spustite malo tu crvenu liniju, jer ovo je miroljubiv portal, a vi ste odmah krenuli " đonom". Ali, ipak je to Staljin?

Иван's picture
Иван 23:42 12.07.2017.

  • +18
Voting is closed.

Селективно памћење је једно од најснажнијих одбрамбених механизама - Ега, наравно, неуспешних!
Моје линије нису црвене, црвене линије су ствар Супер-Ега, углавном пуцају тамо где су најтање а то је одлучност да се бране, због њих и постоји фраза "бранити неодбрањиво"!
Наравно да то није Стаљин, њему пристаје шапка а осмех никако! Боље да сте питали ко је Иван, е то вам могу рећи - Иван Карамазов из Браће Карамазов ако сте читали, и сад сам вам превише рекао!!

iki's picture
iki 07:41 13.07.2017.

  • +20
Voting is closed.

Kako da ne? Pa on je bio taj koji je u stvari pravi oceubica, a polubrat mu je samo bio " oružje".Toliko o tome, da znate da i mi nešto znamo, a i između redova čitamo.A "crvene linije" uvek, na kraju, pucaju, tu ste u pravu.A niste u pravu, nisu samo stvar Super Ega, pa razmislite! pozdrav.

Иван's picture
Иван 14:37 13.07.2017.

  • +19
Voting is closed.

Иван је једини који размишља својом главом, Мита је роб нагона а Аљоши је мозак испран религиозном догмом. Иван Карамазов је заправо Достојевски лично, деле исту филозофију! Кључна ствар у Карамазовима није убиство оца него недостатак мајке, прочитајте роман опет, ја сам га прочитао бар пет пута! То је роман који се на Западу сматра као најбољи свих времена!

iki's picture
iki 14:57 13.07.2017.

  • +20
Voting is closed.

Dala sam vam plus, iako se ne slažem potpuno. A gde ste pročitali da "zapad" misli da je to najbolji roman svih vremena?Da je odličan , jeste, ali su oni proglasili, ukoliko ste čitali, da je "Don Kihot" najbolji roman!!! Naravno da ja ne delim to mišljenje, ali, ja sam sporedna. Pozdrav i prekidam, o tome, diskusiju.

Иван's picture
Иван 22:17 13.07.2017.

  • +17
Voting is closed.

У прилог Браће Карамазова су се изјаснили најумнији људи ХХ века, Фројд, Јунг, Ајнштајн, Витгенштајн, Хајдегер и многи други. Дон Кихот је одличан али нема религиозно-психолошко-филозофску дубину као Браћа или Злочин и казна или Идиот. На Западу вам неће рећи да је Достојевски највећи и најбољи писац, вероватно и није, али његови романи јесу, хајде да тако кажем, међу највећим и најбољим!

pravi pera's picture
pravi pera 16:37 13.07.2017.

  • +18
Voting is closed.

Kakav burek, to je od sendvica sa kavijarom.

Иван's picture
Иван 22:18 13.07.2017.

  • +19
Voting is closed.

Добро је да нису пљескавице правог пере ждере!

pravi pera's picture
pravi pera 17:16 14.07.2017.

  • +20
Voting is closed.

:-))

milovan's picture
milovan 23:13 12.07.2017.

  • +21
Voting is closed.

Ili! Mlad je on , mislim da nema vise od 12 god. Mozda i manje! Pozdrav i laku noc ti zelim!

Иван's picture
Иван 23:24 12.07.2017.

  • +20
Voting is closed.

Можда и мање памети треба имати да се схвати шта је клинац хтео да каже, али теби је мањи напор погађати изнебуха него да разрадиш механизам погађања, АнаволимилованаА!

Slobodanka's picture
Slobodanka 18:48 12.07.2017.

  • +32
Voting is closed.

ЗАШТО Русијa НЕ БИ НАРОДИМА ЕУ ПРОПАГИРАЛА МИСАО О ШТЕТНОСТИ
И НЕПОТРЕБНОСТИ ЕУ- МОНСТРУМА? - Nije pametno roditeljima propagirati nešto makar i istinito protiv njihovog voljenog čeda. Majka uvek voli svoje dete. Na kraju filma "Rozmarina beba" majka prihvata svoje dete čak iako je pre porodjaja uspela da sazna da je to dete samog Satane, a još je i ružno da se ne može gledati.

" Земље Европе воде политику која ће уништити породицу и детињство - Русија мора да буде у авангарди земаља и народа који су за очување традиционалних вредности и традиционалне породице. Такви народи ће подржавати Русију."
Narodi EU imali ili nemali decu umesto da brinu o svojoj državi bave se mržnjom i lako se uključuju u sva mrzačka pa i u rusomrzačka maštanja. Takodje i u konkretne nepravedne akcije, propagandne, ekonomske i vojne.
Nije u pitanju samo mržnja prema Rusiji. Kada je bivši češki predsednik Vaclav Havel koji se zalagao za bombardovanje Jugoslavije skovao poznati izraz "humanitarno bombardovanje" to je u celoj Evropi lako i glatko prošlo. Kada su napadane druge zemlje ovog sveta isto su izmišljene laži kao optužbe i opravdanje za napad, sve to je uglavnom glatko prolazilo u Evropi. U kojoj meri je u pitanju nedostatak saosećanja za druge narode ili su baš žedni prolivanja tudje krvi nije više toliko ni važno. Zašto se boriti za očuvanje njihovih porodica? Takvi narodi ne bi zbog toga iz zahvalnosti podržavali ni Rusiju, nego naprotiv. Nekad bilo kad odobrili bi i "humanitarno bombardovanje" i same Rusije.
Zar to Rusi ne prepoznaju? Koliko naroda Evrope je SSSR spašavao od fašizma polažući svoje ljudske žrtve i kakva je danas zahvalnost raznih evropskih naroda povodom toga?
Bilo koji narod treba da je odrasla i svesna kategorija i ako sam ne traži rešenje i pomoć ne treba se suviše mešati.

Иванка's picture
Иванка 18:47 12.07.2017.

  • +25
Voting is closed.

Што ближе председнички избори у Русији, то више оваквих чланака. Они имају за циљ подривање поверења према председнику да би на власт у Русији дошла америчка марионета. Доказана политичка технологија. То је све.

Slobodanka's picture
Slobodanka 21:55 12.07.2017.

  • +22
Voting is closed.

Ivanka - Zbog predsedničkih izbora u Rusiji početkom 2018.godine ne samo da će provocirati sa člancima, nego će pokušati i na druge načine. Razgovori Rusija SAD su počeli po važnim pitanjima povodom Ukrajine, Sirije, itd. U predstojećim mesecima do izbora treba imati u vidu da neki od tih dogovora mogu biti namerno sabotirani sa ciljem da budu kompromitovani Vladimir Putin, MID, vojni vrh Rusije naprimer kao nedovoljno sposobni, itd. Veliki oprez zbog Donbasa, a takodje i zbog eventualnih terorističkih napada unutar Rusije.
Ne mislim da treba da budu zbog toga slabije aktivni na medjunarodnom planu nego da uvek treba da imaju u vidu i takav zao i podmukao cilj protivnika.
Ne verujem da će uspeti da nametnu marionetu. Bez obzira šta sada pričaju o miru Rusija treba da i dalje jača ona tri svoja saveznika kojima jedino može da veruje, a kao najbolji način odvraćanja od agresije. Posle izbora kad vide da nisu uspeli neka im bude jasno da im se agresivnost direktno prema Rusiji nikako ne isplati.
Zapad je izuzetno pokvaren te zato imaju na raspolaganju veći broj igara. Igraju i kao zao momak i kao dobar momak, a sada igraju i kao bolesnik koji nastoji da iznudi suvišnu pažnju i nepotrebne žrtve. Naprimer glume kako su oni jadni i bespomoćni napadnuti mešanjem u njihove izbore, ali to isto prenemaganje izvode države EU i V.B.

Иванка's picture
Иванка 22:36 12.07.2017.

  • +21
Voting is closed.

"Zbog predsedničkih izbora u Rusiji početkom 2018.godine ne samo da će provocirati sa člancima, nego će pokušati i na druge načine".
Покушали су. Провокације на Дан Победе и Дан Русије нису успеле. ФСБ добро зна свој посао.

Не заборављаjте да је Путин КГБовац, професионални обавештаjац. Немогуће је да га превари. Он зна о америчким плановима раниjе од самих Американаца.

мићо's picture
мићо 15:11 12.07.2017.

  • +28
Voting is closed.

Довољно је видети како се брани у Србији,помаже савезнике својих душмана.О активној одбрани нема говора док су тамо главни милионери којима је права домовина где су им паре.

Rastko's picture
Rastko 15:50 12.07.2017.

  • +34
Voting is closed.

Слажем се. Веома је тешко побеђивати у игри пасивном одбраном, нарочито када опонент користи и друге тактике. Не каже се џабе да је напад најбоља одбрана.

Иванка's picture
Иванка 15:55 12.07.2017.

  • +29
Voting is closed.

Када ћемо имати штампарију за штампање долара, као у САД, онда ћемо моћи да користимо њихове методе. Али ми немамо ову штампарију.

Санчо Панса's picture
Санчо Панса 16:25 12.07.2017.

  • +37
Voting is closed.

Rusija pravi problem Americi, veliki i nerešiv: tako što ih usporava u hegemonisktičkim planovima dok ih sasvim ne zaustavi.
Rusija je najveća vojna sila i zemlja sa najvećim prirodnim resursima na svijetu i tu je kraj svakoj priči!!!

Rusija nije zainteresovana da uđe u istoriju kao država koja je zbog političara sezonaca tamo nekih Klintona, ili Obama ubila na stotine miliona nedužnih građana.
Makar sada je već svima jasno da bi za Rusiju sa naoružanjem koje ima to bio čas posla i čak bi olako mogla da neđe povod da ih uništi, ali ako su SAD i VB bili zlikovci i to sebi dozvolili to ne daje kredit Rusiji da radi i ona i da se svrsta u red svjetskih ološa...
Mene lično zabavlja do jaja da gledam kako ih Putin veže u čvor na očigled cijelog svijeta i smije im se u lice a oni mu na to uzvraćaju sankcijama, prijemom CG u NATO, kao i postavljanjem raznih skalamerija u Poljskoj, Rumuniji i slično.
Rus po prirodi nije plašljiv a još manje plahovit pa da zatalasa bez pravog povoda, sve dok se ne pokaže suprotno, a onda - onda bi Amerima bilo bolje da izvrše samoubistvo nego da čekaju rusku osvetu!!!

дулебг's picture
дулебг 17:16 12.07.2017.

  • +26
Voting is closed.

Питање је колико Русија има снаге? СССР се распао због империјалног прегревања. Хтео је да буде свуда и да свима буде добар - и био је, осим себи.

Иван's picture
Иван 17:22 12.07.2017.

  • +21
Voting is closed.

Зар ти се не чини да Русија све више евоцира успомене на СССР и чак прижељкује га, ево само један пример:
https://www.srbijadanas.com/vesti/svet/putin-ipak-nije-najpopularnija-li...

mrljavko's picture
mrljavko 01:46 13.07.2017.

  • +23
Voting is closed.

Cudnog li clanka i cudnih li komentara, sa izuzetkom Slobodanke u prvom redu i nesto Ivanke i Iki. Da li to autor clanmka uci Ruse sta treba da rade. Autor se juce rodio a sutra ce umreti a Rusi svoj opstanak i taktike odrzavaju stotinama godina. Sta ko kaze, "napad je najbolja odbrana" i to u sahu. 'Alal vera na premudrosti. Treba li Rusija od drzava koje su inace delimicno i prijateljske prema Rusiji da napravi jos neprijatelja nekim priznavanjima preko kolena Katalonije, Sardinije, Severne Italije i sl. Treba li Rusija da istice svoj stav o znacaju vrednosti porodice, koji po ruskom shvatanju meze da bude uredu, onima kojima pojam prodice i seksualno opredeljenje nista ne znaci. Nije li to pucanje u prazno. Treba li se zaletati pa praviti prijatlje preko kolena od onih ciji karakter eventualno moze da bude nepouzdan. Tada se trenutna sitna korist moze pretvoriti u krupnu stetu. Sve u svemu samo gluposti pokupljene i tamo gde ih ima i tamo gde ih nema. Upravo, salbajzersko idejotvorstvo. Nije li rusko odbranastvo najekonomicnija vrsta pasivnog napada koja nagriza protivnika. Ja mislim da, da. Nisu Rusi od juce, te ne treba njih savetovati, a ponekad i samo ponekad treba prihvatiti i poneki od njihovih saveta, jer oni za sebe znaju najbolje a za druge od prilike i raspolozenja a i dela sopstvene koristi. Biti smisljen i mudar je za sebe a za druge je da i oni drugi budu i smisljeni i mudri za sebe, a najmanje protiv sebe. Borba na poene trazi i sposobnost i spretnost sangu. Iznenadni nokaut ne ostavlja hendikep inferiornosti, jer se uvek moze shavatiti greskom jednog trenutka koja se ne mora ponoviti, dok vecita pobeda na poene ostavlja daleki psiholoski trag.

Иван's picture
Иван 19:53 12.07.2017.

  • +22
Voting is closed.

Rusko društvo izjedaju dve grozne pošasti: državna korupcija i sebičnost proizašla iz preterane ljubavi prema materijalnom. Veliki su pa to mogu da sakriju veštom kamuflažom.

misko's picture
misko 18:52 12.07.2017.

  • +28
Voting is closed.

Mislim da rusija nema snage trenutno da čačka po evropi a osim toga jednostavno još nije došao momenat za to. Posle par nuklearnih stimulacija po evropskim satelitima koji HOĆE rat sa rusijom situacija će biti drugačija,. Trenutna konfrontacija sa zapadnom zaverom iz amerike je već dostigla nivo koji može samo vojnim putem da se reši. Njihovi saveznici i vazali su u ovom trenutku pod punom kontrolom i teškim pritiskom i NIKO se neće usuditi da pisne sve dok je MIR , ali ako dodje do sukoba sumnjam da će biti tako lojalni i mislim da će se više plašiti ruske armije nego američkih sankcija. Tada će biti momenat za politčku akciju. Ubedjen sam da angosaxonci planiraju i idu sigurno u napad jer i oni znaju da im je podrška opala i da vazali počinju da se pitaju koliko je pametno slediti ih ponovo na istok. Što duže traje mir veća je verovatnoća da do rata neće doći jer zapad polako ali SIGURNO opada u sopstvenoj dekadenciji i gubitku ciljeva, ta društva su već sada atomizirana iznutra ( da bi elit lakše vladala) i NISU u stanju da se okupe oko nekog ozbiljnog cilja a pogotovo će biti teško mobilisati evropljane za neki rat protiv rusije, mislim ozbiljan rat. Za sad svi glume vernost, dižu prašinu po manervrima zajedno sa amerikancima i rezonuju da je bolje glumiti budale i poslati par vojnika na vežbe u nATO nego se ozbiljnije zakačiti sa amerikancima i to je trenutna politčka situacija u evropi i to amerikanci dobro ZNAJU.

milovan's picture
milovan 19:52 12.07.2017.

  • +31
Voting is closed.

Tiha voda breg roni. Tako kaze ona nasa narodna. Rusija je dva puta oslobadjala Evropu i naravno i samu sebe. Je li neko u Evropi zahvalan Rusiji za to -nije?! Kome se svidja da Bude rob neka mu tako i Bude . Rusija na zapadu nece nikada biti cenjena kao ravnopravan Partner i Rusi su to konacno shvatili. Oni za sada zapadnjake vesto zamajavaju i Rade svoj posao. Rusija je jedno veliko gradiliste, jer su je unistili oni koji je ne dozivljavaju kao svoju otadzbinu, nego kao gladne zveri lovinu.

misko's picture
misko 01:56 13.07.2017.

  • +24
Voting is closed.

EVROPU TREBA POKORITI NE OSLOBADJATI ONI NISU ZASLUŽILI NIKAKVU SLOBODU, SAMO BIČ RAZUMEJU I TO ĆE I DOBITI.

Adios Amigos's picture
Adios Amigos 20:44 12.07.2017.

  • +25
Voting is closed.

Rusija ne treba samo da se brani vec i da oslobodi Srbiju i Kosovo !

mrljavko's picture
mrljavko 21:49 12.07.2017.

  • +24
Voting is closed.

Od cega to Amigos, sine. Prvo se oslobodi ti sine i Srbije i Kosova, a Rusi izgleda nemaju od cega. Pazi, pazi sine, nemaju oni nista s tim, ne pvezujes dobro, pa ce neki drugi da pomisle kako nisi dovoljno pametan. Eto, kad ludo dete pocne da lupa. Izvinite, nije on uvek takav. Ne, na casnu rec, nije to neka retardiranost, ni neka mozdana bolest logickog povezivanja, ne d'o Bog, vec obicna zutokljunost. Znate fale godine. Desava se to od straha kad se izadju na pozornicu, zbuni i izgubi koncentracija pa se mogu i da cuju kojekakve budalastine po kasto. Razumite, nije mu zameriti.
Nego hajde sine idi se tamo igraj sa decom, da ne smetas ovde.

Pages

Додај коментар