Нови филмови америчке кинематографије показују у каквом `орвелу` живи Америка
ЕВО ШТА ПОРУЧУЈУ ФИЛМОВИ СА КОЈИМА СУ ОВЕ ГОДИНЕ ДОШЛИ НА „АМФЕСТ“ У МОСКВИ
* Овако су најавили један свој филм: „Пријатељство међу вршњацима настаје на први поглед и брзо се развија у нешто дубље и страсније од уобичајеног пријатељства; нешто што мушкарце чини љубоморним, завидним и бесним... "
* А овако други: „Биографија иконе феминизма Глорије Стејнем". „Ширли је слободни портрет Ширли Џексон (Мос), важне америчке списатељице из средине 20. века... Две жене се у почетку не слажу, а затим постају пријатељице, а затим се стапају у једну“
* Све је у координатама: хомосексуализам - феминизам - лезбијанство - Гринпис. Енгелс - Кауцки - Енгелс – Кауцки
* Ух, јадни амерички филме, шта са тобом урадише зли људи!
__________________________________________________________________
Аутор: Дмитриј ОЉШАНСКИ
ШТА најновије производи америчка кинематографија и шаље на фестивале?
Отишао сам да видим какви су филмови ове године у програму „Амфеста“ (фестивала америчког филма у москви). И схватио: ово добро показује у каквом `орвелу` живи Америка, а од којег ни ми нисмо нимало осигурани.
Ево шта је на том фестивалу и како да најављује и пропагира:
- „Пријатељство међу вршњацима настаје на први поглед и брзо се развија у нешто дубље и страсније од уобичајеног пријатељства; нешто што мушкарце чини љубоморним, завидним и бесним... "
- "Биографија иконе феминизма Глорије Стејнем". „Ширли је слободни портрет Ширли Џексон (Мос), важне америчке списатељице из средине 20. века... Две жене се у почетку не слажу, а затим постају пријатељице, а затим се стапају у једну.“
„Познати британски палеонтолог из 19. века Мери Енинг упознаје у приморском граду младу жену Шарлот. Почиње да се удвара девојчици и између њима се зачиње романтична веза“.
- „Приказана прво на Филмском фестивалу у Торонту, драма о Марији Кири у режији Иранке Маржан Сатрапи, заснована је на громану „Радиоактивни“ Лорен Реднис (са романтичним поднасловом „Прича о љубави и распаду“). Крајем 19. века, Марија Склодовска долази на студије у Париз, где упознаје свог будућег супруга (игра га Сем Рајли) и започиње студије науке. Упркос потцењивачком односу научника-мушкараца... “
- „Познати фотограф Вилијам Еуген Смит послан је у Јапан, у мали приморски град Минамата, по задатку часописа „Лајф“, како би показао последице еколошке катастрофе изазване индустријским загађењем локалних вода живом...“
Дакле: хомосексуализам - феминизам - лезбијанство - Гринпис.
Лезбијанство – феминизам...
Енгелс - Кауцки - Енгелс - Кауцки.
А ја сам прочитао и навео само мањи део.
„Совјетски човек“ се вратио. Али, не касни „совок“... који је и поред цензуре `шверцовао`оно што је било забрањено... Официре-белогардејце, забрањене мисли...
А у америчким новим филмовима нема никаквих њихових `официра-белогардејаца` и осталог... Зато ударнички пребацују план „спајања двеју жена у једно“, које потом емигрирају у Пакистан.
Ух, јадни амерички филме, шта са тобом урадише зли људи!