Двери: Угљанин поново уноси немир и прави смутњу са „Сјеничком декларацијом“
НЕ ЗНА СЕ НИ КАДА ЈЕ ОДРЖАН СКУП НА КОЈЕМ ЈЕ НАВОДНО ДОНЕТА НИ КО МУ ЈЕ ПРИСУСТВОВАО
• Сваки будући представник власти Србије или Црне Горе који би овај документ узео у разматрање морао би да се сматра издајником који нарушава Устав своје земље и за тај чин би му се морало судити
ОПЕТ је Сулејман Угљанин покушао сецесионистичким изјавама да поправи свој пољуљани рејтинг. Овај политичар на заласку каријере, дуго година прави велику штету и уноси немир у државу Србију оглашавајући се одређеним датумима и тумачећи историјске догађаје на један крајње политикантски начин. Овог пута је за повод изабрао стогодишњи „јубилеј“ Сјеничке декларације“.
Сјеничка декларација је наводно означавала тенденцију „санџачких“ муслимана да „Санџак“ припоје Босни и Херцеговини, која је тада била под Аустроуграском или да добију своју самоуправу.
Иако у својим историјским документима има проблема са научним фактима, он не посустаје у изазивању инцидената и стварању смутње у бошњачком и српском народу.
После добро ишчитаног текста спорне декларације, за коју не знамо ко је саставио, а коју је пре 100 година потписало десетак грађана исламске вероисповести, издваја се неколико спорних чињеница.
Неозбиљност и нелегитимност овог документа названог „Сјеничка декларација“, доказује немогућност утврђивања датума одржавања исте. Врло је неозбиљно да се у 20. веку не зна датум одржавања неког скупа који претендује да буде званичан и за некога обавезујући.
У тексту је наведено да су Конференцији присуствовали представници десет, односно дванаест срезова.
Како то да међу њима нема ниједног Србина и какав онда они легитимитет имају? Кога представљају и у чије име наступају? Ако су представници свих грађана онда нам треба доказ да се и Срби слажу са њиховим присуством овом скупу и одлукама које су тада донели.
Сваки будући представник власти Србије или Црне Горе који би овај документ узео у разматрање морао би да се сматра издајником који нарушава Устав своје земље и за тај чин би му се морало судити.
Добро би било да савремени заговорници „Државе Санџак“ и „Аутономије Санџак“ јасно изговоре о ком се овде санџаку у овој „Декларацији“ говори, Сјеничком, Новопазарском или Пљеваљском?
Ми који још нисмо видели оригинални документ са печатима, потписима, заводним или деловодним бројевима - принуђени смо да и даље на ово гледамо као на ствар маште или имагинације.
(ОО Српског покрета Двери - Пријепоље)