Барселона сва у каталонским заставама: почело „загревање“ за отцепљење од Шпаније

СТОТИНЕ ХИЉАДА ЉУДИ НА ПРОСЛАВИ ДИАДА - НАЦИОНАЛНОГ ДАНА КАТАЛОНИЈЕ

  • Већина учесника је у доминантно жутим мајицама на чијој предњој страни пише La Diada del Sí (Дан „да“), што значи спремност да се на референдуму гласа за отцепљење од Шпаније

        У БАРСЕЛОНИ се одржава Диада - Национални дан Каталоније.

        Власти су му поклониле већу пажњу него икад јер се прославља само три недеље пре судбоносног за Каталонце „референдума о независности“.

        На улице су изашле стотине хиљада људи са „естеладама“, незваничним заставама Каталоније које су симбол њене борбе за независност.

         Већина учесника манифестације има на раменима и у рукама - такозване „плаве естеладе“ са традиционалном каталонском заставом са белом звездом у плавом троуглу.

        Много је мање „црвених естелада“, Њих користе лево оријентисани каталонски националисти.

        Присутни не крију да Диада ове године за њих има посебан значај јер желе да Шпанији покажу да се неће побојати да изађу на референдум и да гласају за независност.

        Манифестацију је организовала Каталонска Национална асамблеја. Најавила је 450.000 учесника.

        Манифестанти су алеју Гарсија и улицу Арагон које се секу под правим углом. Тако су направили огромни жути знак плус (+) који се добро види са високих зграда и из ваздуха.

        Већина учесника је у доминантно жутим мајицама на чијој предњој страни пише La Diada del Sí (Дан „да“), што значи спремност да се на референдуму гласа за отцепљење од Шпаније.

        На овом гигантском митингу се окупљенима обратио каталонски лидер Карлес Пуџдемон који је објавио: „Референдум нико не може спречити!“.

        Говорила је и градоначелница Барселоне Ада Колау.

        После ње и аргентински писац нобеловац Перес Ескивел.

Категорије: 

Слични садржаји

Коментари

draganz's picture
draganz 22:39 11.09.2017.

  • +15
Voting is closed.

Mislim da mi ovo ne razumemo, kao sto ni vEćina stranaca nije razumela cepanje Jugoslavije. A globalisticki plan sigurno postoji u pozadini.

Padre's picture
Padre 20:14 11.09.2017.

  • +8
Voting is closed.

Ako je njihov plan stalni haos, u pravu si, ali se bojim, da oni ipak nisu toliko pametni, da bi imali neki plan!

тек успут's picture
тек успут 03:08 12.09.2017.

  • +5
Voting is closed.

Зар је за хаос потребан план!?

Лазар's picture
Лазар 20:06 11.09.2017.

  • +11
Voting is closed.

Не знам шта да мислим. Они (Шпанци) нису признали нарко државу на окупираном Косову. Могуће да и њих черече исти касапи као и нас...

AntiBot's picture
AntiBot 20:06 11.09.2017.

  • +9
Voting is closed.

Ako se nesto desi, to znaci da je planirano da se desi.

zauvek branilac's picture
zauvek branilac 22:51 12.09.2017.

  • +14
Voting is closed.

U znak podrške Kataloniji će kosmetski srpski Velikošiptari poslati Kataloncima deo para od međunarodne trgovine drogom (avganistanskim heroinom iz magacina u okolini Uroševca), zahvaliće se bivšem generalnom sekretaru NATO-a Havijeru Solani, to jest Špancu koji je jim 1999 godine pomogao u agresivnoj otimačini privremeno okupiranog dela Srbije (Kosmeta)!

Посматрач's picture
Посматрач 07:27 12.09.2017.

  • +5
Voting is closed.

драганзу и анти боту плус ко врата!
Има сличности са америчком заставицом, али имају само једну америчку звездицу.
Не сумњичим ја Америку. Она се тиме никада није бавила.
Ало, ЕУ, није Америка, часна реч. То су им Бурунди дали сигнал да руше ЕУ. Какви Амери, бре?
Није важно.
Подршка Барселони.
Цепајте се до смрти и на фронцле.
Ако вас пре тога не исцепкају ваши рођаци Шпанци. Знају они како се чисти територија. Већину Јужне и Средње Америке су они очистили. А ни ви нисте остали без тала.
Али није важно.
Навијам за Каталонце и навијам за то да изнервирају Шпанце до изнемоглости.
А онда купујем кокице, иако их не једем. Нека стоје док гледам слике.

Baja's picture
Baja 10:48 12.09.2017.

  • +7
Voting is closed.

Pobogu "Posmatrač".
Razumem tvoje pravo da nekog podržavaš ali radi se o Španiji koja duže od deceniju ima jasno stanovište u vezi poštovanja međunarodnog prava u pitanju Kosova i Metohije.
Izgleda da si ti jeo kokice i sendviče i glasao za patriJote kada su završavali priču oko Kosmeta.
Takvi kao ti koji slabo razumeju i jedu kokice su velika većina našeg nesretnog naroda.

Посматрач's picture
Посматрач 18:57 13.09.2017.

  • +0
Voting is closed.

Оваки као ја у Србији можеш на прсте набројати.
А велика већина народа су "баје" које виде само оно што им се каже, што им "изгледа" добро и који су толико скренули уз савремене медије да употребљавају реч патриоте са увредљивим "патриЈоте". То су вам Амерички психолози утурили у главу, као и то да су родољубиве идеје уствари нацистичке идеје.
"Баје" су људи који родољубе називају нацисти и не једу кокице, него лупају у шерпе.
То ти је одговор на нивоу твог сниског коментара.
Сада иди и гласај за Вучића и немој случајно да заборавиш да је Крим украјински, а не руски.
По мени и даље остаје да је 3/4 Југославије српска територија и да се мора вратити, да је Шпанија тренутно нешто мање експонирана нацистичка држава од Украјине, да је 2/3 Украјине руска територија и да сам одушевљен са распадом тзв. Украјине, са распадом Шпаније и Француске али да сам огорчен због распада Србије.
А сад настави да подржаваш Вучићеву тезу и идеологију признавања "целовите" Украјине и Шпаније јер си убеђен да је то "добро" за Србију, као и већина наивних коментатора овде. Међу вас спада и Вучић. И он дели ваше прагматично мишљење. Нема везе што је Шпанија учествовала у растурању Југославије и ударала по Србима.
И лупај у шерпе.

Slobodanka's picture
Slobodanka 00:22 13.09.2017.

  • +5
Voting is closed.

Posmatrač. To za nas nije dobro jer ako referendum uspe Španija će posle toga priznati nezavisnu Republiku Kosovo. Isto to bi uradila i novonastala nezavisna Katalonija.
Dobro ste primetili da je plan u pitanju, ali niste razmišljali zbog čega sve se ovo planira.
Ako se još desi da će Španija i Katalonija zbog ovoga ući u sukobe svi će izjavljivati da su za mir, a istovremeno gledaće da prodaju oružje i to na obadve strane. Tako bi napredovale i američke firme koje prodaju oružje svuda po svetu. Sem porasta prodaje, čim izbije sukob negde u svetu na američkoj berzi malo poskoči vrednost akcija firmi iz oblasti vojne industrije. Skroz je to nakaradan i djavolji sistem jer kad je drugima u svetu samo gore njima je obavezno i odmah bolje.
Da li će sukobi u Evropi biti u Ukrajini i/ili u Španiji i/ili možda još negde glavešine preko velike bare to uzbudjuje samo u smislu ostvarivanja koristi za sebe. A EU će gledati da primi i Kataloniju pa će uknjižiti onako veštaćki da se proširila i da ima još jednu članicu - Kataloniju.
Verujem da unutar Španije postoje izmedju njih razlike, ali moglo bi biti veoma naivno ovo nacionalno vozdizanje i repenje za otcepljenjem. Baš to "nacionalno i nacionalističko zajrevanje" uvek i svuda koristi se za kreiranje novog haosa.

draganz's picture
draganz 16:26 12.09.2017.

  • +4
Voting is closed.

Zasto mislite da ce Spanija, ako se odcepi Katalonija, priznati Kosovo? Pre ce biti da nece priznavati ni Kataloniju ni Kosovo. Ali kada prodje dovoljeno vremena i pomire se s Katalonijom, moguce je da priznaju i Kataloniju i Kosovo.

Slobodanka's picture
Slobodanka 14:28 13.09.2017.

  • +3
Voting is closed.

DraganZ - Ako se Katalonija odvaja od Španije, zašto bi onda Španija čuvala KIM za Srbiju? Španija je starija članica EU i dobar deo vodeće elite već je uključen u globalistički svet.

Biće interesantnije pitanje ako referendum u Kataloniji bude uspešan da li će zbog toga i EU zapasti u krizu? Da li će neke zemlje članice EU brzopleto priznati nezavisnu Kataloniju? To bi samo još više rasklimalo EU. Bez ovog problema otcepljenja Katalonije pre nekoliko nedelja pravila sam analizu gledajući sve članice EU i podatke o ekonomsim i socijalnim kretanjima, podatke o nezaposlenosti, prezaduženosti zemlje, probleme u vezi migrantskog pitanja, itd. Posebno sam analizirala razne vesti o reformama koje planira EU. Zatim te dve države bukvalno geografski su periferija EU pa i tu postoje neka pravila da zato baš one mogu prve da napuste EU konstrukciju. Nisam aanalizirala njihove vodeće stranke jer one i ne predstavljaju stav naroda i nisu značajne za ozbiljnije promene. Zaključila sam da Španija i Poljska imaju najveći potencijal da naprave sledeći exit iz EU. Ima taj potencijal i Francuska, ali ona je jako značajna za opstanak EU te prilikom predsedničkih izbora u Francuskoj igrale su se velike igre da ni slučajno ne pobede kandidati koji bi mogli napraviti frexit. Medjutim veliki je posao zadržati više istovremeno nezadovoljnih država članica. Ta energija nezadovoljstva neće moći večno da se obuzdava i drži pod kontrolom.

Посматрач's picture
Посматрач 17:57 12.09.2017.

  • +3
Voting is closed.

Шпанија не признаје Косово државу једино и само ради проблема које има.
То би ипак свака држава као Србија ценила и узвраћала идентичним ставом ако дође до истих проблема са том државом.
Само није све тако.
Не исправљајте ме са пола истине а не спомињете други део истине.
Шпанија је држава која је заједно са НАТОМ учествовала у разарању и Југославије и касније СРЈ, односно учествовала директно или индитектно, али ипак отворено у отимању српских територија.
Шпанија је држава која је тражила рушење ТВ БГД.
И много других злочина широм света је Шпанија учинила.
Шпанија кроз целу своју историју учествује заједно са свим Западноевропским државама у прекрајању света, геноцидима и пљачки.
Нема никакве разлике између Британије, Немачке и Шпаније, осим можда у економском смислу.
Не кажем Америке, јер су Америку створили својим геноцидом баш ти народи и политика Америке је потпуно иста као и тих држава. А то што се они понекад закаче, ипак остаје унутар њиховог савеза. Тај савез они никада не напуштају.
Зато су и освојили 4 континента и сада крећу на Африку и Азију.
Сви они имају исту политику.
А њихови проблеми никада нису везани са нашим проблемима и немају никакве додирне тачке.
Каталонија, КиМ и Крим су све потпуно различити случајеви. Само политичари манипулатори и људи који не схватају стављају ова три случаја у исту корпу.
По вашим ставовима, испада исправно да Србија не признаје присаједињење Крима Русији, што никако није исправно.
И под притиском окупационих снага Србија НЕ признаје отцепљење Крима, него признаје целовиту Украјину.
НЕМА сличности између Крима и КиМ.
Али сила Бога не моли.
Слажем се да подржим Шпанију и њену целовитост. Чак и да се борим за Шпанију.
Али прво да им срушим Мадрид и Барцелону заједно, да је исцепам у 6 делова и створим 6 непостојећих народа и држава, па тек онда подршка Држави Мадрид.

Додај коментар